sábado, 13 de fevereiro de 2016

PRAYER / ORAÇÃO










                    Prayer/Oração






Dear God, from You I'd like to ask
a special help to do my task...
You see...this girl, I love so much,
that melts me down with just a touch,
who also smiles just like a child,
making my days go away whiled,
who has green eyes like a sapphire,
which just a look lure hearts on fire...
She's dear to me, a kind of gem,
the rarest one of all of them,
the one, which is so hard to get
and, if you do, becomes your Kismet...
I'd like to be able to give
through all her life, what I believe
will make her happy, day after day...
That's what, to thee, humblingly, I pray.
 


Meu Deus, Lhe peço por um favor,
por sua ajuda, e com fervor...
Sabe... Essa moça, que quero tanto,
que me enlouquece com seu encanto,
com seu sorriso de uma criança
que enche os dias de esperança...
Seus olhos verdes como safira,
sonhos de amor em mim inspira,
como uma joia, me e' muita cara,
sendo de todas, a que e' mais rara,
a frase linda de um soneto
que espalha sorte... Um amuleto...
Felicidade quero a ela dar
por toda a vida, em todo lugar,
também guarda-la no coração.     
Por isso, faco essa oração...   



Copyright 9/2015 Eugene Colin

Nenhum comentário:

Postar um comentário